Ile naprawdę wiesz o witaminach i minerałach? Czy wiesz, które z nich są potrzebne do dobrego zdrowia, a które są mniej ważne? Czy potrafisz zidentyfikować marki, które zapewniają najwyższą jakość? Jeśli potrzebujesz pomocy na zakupy dla tych suplementów, czytaj dalej dla niektórych przydatnych porad.

Im bardziej zbilansowana dieta, tym więcej niezbędnych witamin, które zużyjesz. Zaleca się, aby jeść co najmniej pięć porcji warzyw i owoców dziennie. Jeśli okaże się, że nie jest to możliwe, to jest dobry pomysł, aby wziąć suplement witaminy i minerałów.

Tiaminy, lub witaminy B1, niedobór może powodować objawy neurologiczne i psychiczne. Objawy te mogą obejmować utratę wagi, osłabienie, nieregularne bicie serca i psychozy. Kompleks witaminy B może zapewnić otrzymanie witaminy B1, której potrzebujesz, lub możesz jeść wieprzowinę, brązowy ryż, wątrobę, płatki owsiane, warzywa liściaste, jajka i ziemniaki.

Aby zwiększyć odporność organizmu, spróbuj przy oleju z nasion lnu i kurkumy. Oba te mogą pomóc zmniejszyć stan zapalny w organizmie. Mogą również chronić Cię przed chorobą. Istnieją mieszanki oleju z dwóch, które są znane, aby pomóc stawów, wraz z lepszym mózgu i zdrowia serca.

Witamina E jest rozpuszczalna w tłuszczach witamina, która znajduje się w kiełków pszenicy, jaj, drobiu i olejów roślinnych. Witamina E może być stosowany w leczeniu problemów sercowo-naczyniowych, w tym ból w klatce piersiowej, wysokie ciśnienie krwi i stwardnienie tętnic. Może również pomóc w zapobieganiu niektórych rodzajów nowotworów. Najprostszym sposobem, aby zapewnić otrzymywanie składników odżywczych, czego potrzebujesz to wziąć suplement witaminy E.

Jak widać, znalezienie odpowiednich witamin i minerałów dla dobrego zdrowia nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Na szczęście właściwa rada może sprawić, że to zadanie będzie o wiele prostsze. Następnym razem, gdy idziesz na zakupy suplementów, należy pamiętać o tych wskazówek. Pomogą Ci znaleźć to, czego potrzebujesz.